19-21.04.2024
(piątek-niedziela)
Dom Pielgrzyma
Prowadzący ks. Artur Radacki MIC, Zgłoszenia: Formularz zgłoszeniowy s. Klara tel. 698 446 375, domskrzatusz@gmail.com
BRAK WOLNYCH MIEJSC
Opis rekolekcji dla zestresowanych
Temat: "Kiedy stres bierze górę"
Opis: Napięcie jakie nam towarzyszy potocznie określamy jako stres. Mierzymy się z jego
rosnącym natężeniem najczęściej pracując i nierzadko dotkliwie odczuwamy jego
negatywnych skutków. Wydaje się być czymś wszechobecnym, co nas pokonuje i nieustannie
wręcz zagraża.
Czym jest stres i jak się objawia? Jak dochodzi do jego powstania? Czy ma tylko
swoje negatywne/destruktywne skutki? Jak żyć/pracować w sytuacjach gdy stres „bierze
górę”? Jak zapobiegać w praktyce jego negatywnym skutkom? Tego typu zagadnieniom
poświęcona będzie sesja, która pozwoli zapoznać się z problematyką dotyczącą stresu a w
praktyce przejąć nad nim kontrolę.
Kiedy: 19 - 21. 04. 2024 r.
Prowadzący: ks. Artur Radacki, marianin (ur. 1968), doktor psychologii i teolog
duchowości, rekolekcjonista. Zajmuje się problematyką stresu/wypalenia/przeciążeń wśród
przedstawicieli różnych profesji, również księży i osób konsekrowanych, udzielając
profesjonalnej pomocy psychologiczno-duchowej.
Siostry Uczennice Krzyża
Zapisy: BRAK WOLNYCH MIEJSC
s. Klara tel. 698 446 375 @ domskrzatusz@gmail.com
Informacje organizacyjne:
* Zapewniamy opiekę prowadzenia duchowego przez kapłana oraz Siostry na czas trwania rekolekcji.
* Zapewniamy ręczniki w pokojach.
* Prosimy zabrać ze sobą Pismo Święte.
PLAN REKOLEKCJI:
Piątek
17:00 – początek rejestracji
19.00 – Kolacja
19:45 - Spotkanie wprowadzające – Wieczernik
20.30 – Wieczór w Domu Matki – Sanktuarium
Sobota
8.00 – Śniadanie
9.00 – Konferencja I
10.30 - Przerwa kawowa
11.00 – Konferencja II
12.30 – Eucharystia
13.15 – Obiad
15.00 – Koronka do Bożego Miłosierdzia
15.15 – Spotkanie warsztatowe I
16.30 – Przerwa kawowa
17.00 - Spotkanie warsztatowe II
18.00 – Kolacja
19.30 – Rekreacja - „Odstresownik klasyczny”
Niedziela
8.00 - Śniadanie
9.30 – Msza Święta – w Sanktuarium
10.30 – Przerwa kawowa
11.30 - Podsumowanie + odpowiedzi na pytania
12.45 – Obiad